Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl

Archiwa

Kalendarz

Wrzesień 2018
P W Ś C P S N
« Paź    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Linki do stron

zdolni_z_pomorza1

 

 

 

 

ug-logo-480x285

 

 

 

 

of

 

 

 

pg1

 

 

 

Strona szkoły

E – doświadczenia w fizyce

e-d

 

 

 

 

 

 

 

 

Na czym  polegał udział szkoły w projekcie?

Głównym zadaniem nauczycieli biorących udział w projekcie było wprowadzenie produktu – e-doświadczeń – do lekcji fizyki. e-Doświadczenia były systematycznie produkowane i testowane  mniej więcej jedno e-doświadczenie na 3 tygodnie. Dodatkowym zadaniem dla nauczycieli fizyki było sporządzanie krótkich raportów dotyczących reakcji uczniów na tak zmodyfikowane lekcje. Miały one (wraz z innymi działaniami ewaluacyjnymi prowadzonymi przez zewnętrzną firmę oraz wraz z innymi wskaźnikami) dać odpowiedź na pytanie, jak wprowadzenie e-doświadczeń przekłada się na zainteresowania, wiedzę oraz osiągnięcia uczniów w dziedzinie fizyki. Dodatkowo, nauczyciele brali  udział w szkoleniach organizowanych przez Politechnikę Gdańską, a nauczyciele akademiccy mogli przeprowadzać pokazy fizyczne w szkołach objętym projektem.Testowanie odbywało się za pośrednictwem dedykowanej platformy internetowej, która umożliwiała zbieranie odpowiednich danych monitorujących. Zadaniem szkoły biorącej udział w projekcie było również umożliwienie pracownikom Politechniki Gdańskiej przeprowadzenia pokazów fizycznych w szkole (raz w roku).

E-doswiadczenia w fizyce.
Opis zasad innowacji pedagogicznej prezentacja Projekt PG-e-doświadczenia

TwitterGoogle+Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *